eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-06 08:31:34
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 20:50:57 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    > moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    > bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...

    Tak jest taryfikowane - dla Twojego operatora połączenie już
    jest nawiązane i centrala oznacza je jako udane - więc usługa jest
    zrealizowana (pamiętaj że płacisz swojemu operatorowi). To że trafiasz na
    automat a nie na ludzia to kwestia firmy na końcu - może dało by się ją
    zaskarżyć - robienie infolinii z 70* brzydko pachnie...

    W bardziej zaawansowanych usługach jest możliwość różnych wycen
    dla czekania w kolejce i połączenia z konsultantem - ale w PL
    chyba nikt się w to nie bawi.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1