eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-05 22:07:17
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-01-05 21:50, Jacek_P wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
    > sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
    > jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
    > muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
    >
    > Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    > moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    > bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...

    Odpowiedź brzmi: dzwoniący na party line nie płaci za żadną usługę,
    tylko za czas połączenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1