eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: call centre jak audiotele ? !
    Date: Tue, 05 Jan 2010 21:43:42 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hi089v$f3l$1@news.onet.pl>
    References: <0...@l...googlegroups.com>
    <hhvile$2hd$5@inews.gazeta.pl> <hhvl0u$ko4$1@news.onet.pl>
    <3...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-52-170.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1262724223 15477 81.219.52.170 (5 Jan 2010 20:43:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jan 2010 20:43:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.5)
    Gecko/20091204 Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <3...@a...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622639
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-05 17:34, andrzej wrote:
    > On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > <m...@t...waw.pl> wrote:
    >> On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
    >>
    >>> andrzej wrote:
    >>
    >>>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
    >>
    >>>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
    >>
    >>> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
    >>> mieli to zdaje sie wprowadzic
    >>
    >> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
    >> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
    >> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
    >> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
    >> stroną.
    >
    > Nie przegapiłem,nagrałem
    > treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
    > proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
    > zadzwonić później .. EOT
    > całość trwa ok 100 s i tak kilka razy

    No to jeszcze raz, bo z Towjego opisu niewiele wynika.
    1. Po wybraniu numeru, a przed połączeniem powinien być komunikat typu
    "połączenie jest płatne 3 zł netto 3,66 zł brutto za każdą minutę" (art.
    64.2 PT).
    2. W trakcie połaczenia może być zapowiedź, że połaczenie jest płatne/

    W przypadku braku #1, masz uzasadnione podstawy do reklamacji u operatora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1