eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-05 22:22:34
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hi0d6n$tcv$1@news.onet.pl...
    > On 2010-01-05 21:50, Jacek_P wrote:
    >> "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    >> [ ciach ]
    >>
    >> Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
    >> sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
    >> jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
    >> muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
    >>
    >> Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    >> moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    >> bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
    >
    > Odpowiedź brzmi: dzwoniący na party line nie płaci za żadną usługę, tylko
    > za czas połączenia.
    >

    OK, ale to jest problem, np. gdy dotyczy operatora telekom.,
    który podaje numer telefonu, przeznaczony do zgłaszania awarii.

    I teraz wyobraź sobie, że dzwonisz pod ten numer (płatny za każdą
    rozpoczątą minutę), przez 15 minut słuchasz melodyjki, po czym
    połączenie zostaje rozłączone. Więc dzwonisz drugi, trzeci,... 10-ty
    raz, o różnych porach - i zawsze jest to samo.

    Przykład nie jest wydumany, tylko wzięty z autopsji, tzn. moich prób
    kontaktu z operatorem Multimo. Kosztowało mnie to kilkadziesiąt
    złotych, a nie udało mi się zamienić z nimi ani jednego słowa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1