eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-05 20:50:57
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    [ ciach ]

    Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
    sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
    jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
    muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.

    Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1