  • Data: 2023-08-31 09:52:43
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nie jest kwestia tego, co mi pokazuje, tylko obliczeń. nie mam
    > dokładnych danych, to i liczyć mi sie nie chce. Choc nie jest to akurat
    > szczególnie skomplikowane. Trzeba jedynie znać współczynnik
    > przyczepności opon (tych konkretnych) do nawierzchni (tej konkretnej)
    > oraz prędkość.

    > Ale ja go nie robiłem. Wziąłem pierwszy z listy i wstukałem. nie ma
    > sensu tego dokładnie liczyć, bo nie mamy danych wyjściowych. Jedni
    > piszą, ze jechał 120 km/h, inni, że 140 km/h. Nie wiemy, w którym
    > miejscu to prędkość, bo również dobrze  może być wynikiem obliczeń
> [...]

    Co oczywiście nie przeszkadza ci stwierdzić, że:
    "Z fizyką nie podyskutujesz. Było uważać na lekcjach."

    Chuj tam, że dane z dupy, nie wiadomo jakie współczynniki, nie mamy
    danych, ale za to nieszczególnie skomplikowane obliczenia są prawidłowe.
    Więc pieszy się przyczynił.

    Było uważać na lekcjach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr