  • Data: 2023-08-31 19:06:22
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2023 o 16:21, J.F pisze:

    > Jak wszedzie są monitoringi i mozna tak sobie isc za człowiekiem.
    > I sa odpowiedniej jakosci, i tłum nieduzy.

    No ale to trzebaby sprawdzić i dupę ruszyć:P

    > No i jakis nacisk, zeby go znaleźć.

    No właśnie mnie to zastanawia, że oni się skupiają na tym żeby
    przypadkowym ludziom koło pióra narobić a jak coś pożytecznego jest do
    zrobienia to się kurwa kopytami zapierają. Przypadek to to zapewne nie
    jest, bo to w sumie standardowa praktyka, ale mnie zastanawia po chuja?
    Myślę, że oni tak nielubią obywateli co im robotę przynoszą że w końcu
    zaczynają ich nieznosić a w sumie dochodzi do tego że... większą
    sympatią darzą tych co mieli ich ścigać:( I nie - wcale nie żartuje.

    > A z czasem ... bedzie kamer coraz wiecej, i sie nie schowasz :-)

    Już na ogół jest - tylko trzeba przejrzeć - jak pisałem - nawet jak już
    poproszą o zabezpieczenie to po większość nie przychodzą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!