  • Data: 2023-08-31 19:15:17
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Aug 2023 18:37:42 +0200, J.F wrote:

    > Mozna by tak napisac, gdyby sytuacja była ewidentna.
    > A tu akurat sporo wskazuje, ze pieszy mu mało przeszkadzał,
    > a skrecic i tak by musiał,
    >
    > Choc jak patrze na ten film jeszcze raz
    > https://www.youtube.com/watch?v=q6HDSG0zvsU
    >
    > poprzednio myslałem, ze on chciał prosto jechac, wtedy pieszy
    > mu nawet nie stał na drodze.
    >
    > Ale jesli musial skrecic w lewo, i chciał sciac zakret/efektownym
    > poślizgiem pojechac, to mu juz pieszy stał na drodze.
    > I mozna by sie tu dopatrzec, jak wczesniej wprowadza auto w poślizg,
    > potem omija/ratuje pieszego, a potem juz musi sie ratowac i nie
> [...]

    Ale jest jeszcze taka analiza
    https://www.youtube.com/watch?v=8F5tNp4hmFg

    W pierwszej częsci nic nie mówią o zamknięciu mostu ...
    ale w drugiej widać, ze drogowcy zostawili pas do jazdy prosto.
    Da sie tam pojechac "prawie prosto", czy to ambitniejszego skretu
    wymaga? Na oko tylko niedużego.

    Kolejna sprawa to slady na jezdni i chodniku od 6:30.
    Śladów zarzucania opon to ja tam nie widzę, ale pewnie są,
    natomiast te żółtawe linie na chodniku ... to slady po samochodzie,
    czy farba policjantow/biegłych, dla podkreślenia innych śladów?
    Bo tak jakbym tam widzial waskie linie/rysy między tymi szerszymi ...
    ale co by to mogło zostawic?

    No chyba, ze slady gumy były, ale sie zmyły, a zostały te żółte linie,
    i na srodku linie jazdy kredą zrobione przy dokumentowaniu ..

    J.