  • Data: 2023-08-31 10:28:28
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, ale w Niemczech piesi nie włażą pod koła pojazdów - nawet tych
    > przekraczających prędkość. I już nie o przepisy chodzi, a rozsądek.

    LOL
    Twierdzisz, że tylko Polacy mieszkający w Polsce włażą pod koła
    pojazdów, a jak mieszkają w Niemczech, to już nie włażą?
    Że w Niemczech mieszkają sami rozsądni Niemcy, a Polacy (i cała
    reszta...) ich rozsądkiem zaraża się po przekroczeniu granicy?

    > Ale krzaki słupy czy drzewa mogą.

    To masz dostosować prędkość do warunków panujących na drodze.
    Czego znowu nie rozumiesz?
    Jak krzaki zasłaniają ci widoczność, to masz dostosowujesz prędkość tak,
    żebyś zdążył wyhamować, gdy zza krzaków wbiegnie ci dziecko na jezdnię.
    To jest miasto, a nie autostrada.
    Nie ma obowiązku jazdy z maksymalną dopuszczalną prędkością.

    > Wygląda na to, że kierujący dostrzegł pieszego

    To są tylko twoje spekulacje.
    Bo mi wygląda na to, że kierowca był najebany, zapierdalał, stracił
    panowanie i tylko przez zbieg okoliczności akurat był tam pieszy.
    Jakby pieszego wymazać z nagrania, to nic by się nie zmieniło.

    > i zaczął reagować zanim
    > ten wszedł na jego jezdnię.

    A że był najebany i zapierdalał... to stracił panowanie nad samochodem i
    nie wiadomo, czy w ogóle zarejestrował jakiegoś pieszego i że przy
    okazji o mały włos nie zabił dodatkowo tego pieszego.

    > Jechał zbyt szybko, by podjąć skuteczne
    > działania.

    Ale on nie podjął skutecznych działań.
    Skutecznym działaniem byłoby bycie trzeźwym i jechanie z prawidłową
    prędkością.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr