  • Data: 2021-10-03 22:28:14
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-03 o 14:44, Shrek pisze:
    W dniu 03.10.2021 o 14:05, Marcin Debowski pisze:
    > To jesteś raczej naiwny - owszem są zapewne jednostkowe przypadki. Do
    > policji idzie się, bo wiele nie trzeba umieć, robota pewna a emka wczesna.

    A potem albo zakłada sobie jakąś firmę lub idzie cieciować bandycko do
    supermarketu.
    Podobno jak przyjmą nową kasjerkę to jak ona pracuje otwierają jej
    szafke z ubraniami i telefonem, który musiała tam zostawić i wszędzie
    mordy wsadzają, nawet brudzą telefony jak patrzą co ona ma w tym
    telefonie. To sa złodzieje i się po prostu asekurują na wszelki wypadek,
    żeby wiedzieć z której strony ewentualnie tę dziweczynę napaść. Tak było
    w Geancie, tak jest w obecnym Auchanie. Tatusiowie, byli policjanci
    wyższą rangą wsadzają tam swoich synków na kierowników ochrony i póżniej
    jak są już na emeryturce to taki synek (ważniejszy od dyrektora sklepu)
    im pracę też załatwia.

    --
    animka