  • Data: 2021-10-05 01:39:51
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zawsze były.

    Jeśli przyrównywac do kadry akademickiej to zapewne tak. Jeśli do
    pełnych zawodowych środowisk, no to jak?. Weź np. taki przemysł
    chemiczny (moja działka), czy tam zaraz muszą być geniusze pracujący
    jako aparatowi czy majstrzy? A normalnie (kiedyś, teraz już nie wiem),
    pracę po studiach zaczynało się jako mistrz zmianowy i w okolicach. A Ty
    mi tu mówisz, że przemysł chemiczny odstaje intelektualnie od reszty, bo
    wlazłeś w niesatysfakconujące Cię interacje z paroma aparatowymi, czy
    mistrzami i się nie rozumiesz z kierownikiem syntezy lekkiej Robertem :)

    > Tym niemniej wyraźnie się różne zawody rozkładem IQ różnią. Z

    Bo to trzeba porównywać całość środowiska a nie wisienki konfrontować z
    kupą.

    > seminariami to byla jeszcze jedna sprawa - jak byłeś homoseksualistą -
    > to na wsi za pedalstwo co najwyżej w ryja można za to dostać, a w
    > kościele to można szybko awansować;) Teraz się pozmieniało i do miasta
    > wystarcyz wyjechać - raczej nikt cię nie będzie przesladował, to im
    > liczba powołań spadła;)

    Ciekawe ile faktycznie było takich powołań. Znałem w miarę blisko 4
    osoby, które skończyły w tej organizacji. Podstawowym bodźcem wydawało
    się być zauroczenie okołooazowe, ale pewnie były i bardziej pierwotne
    przyczyny. Nie, że homoseksualiści a jakaś forma niedoboru akceptacji
    społecznej np. Z wyrachowania to wątpie, aby wielu w tym wieku szło.

    > A ty skąd na przykład wiesz, że kościół systemowo ukrywa pedofili, skoro
    > nie jesteś nie księdzem ani pedofilem:P Albo że politycy to cyniczne
    > chuje, skoro nie jesteś chujem:P

    Juz gadaliśmy ntt. - po prostu nie mam jakiś istotnie negatywnych
    doświadczeń z policją. W tym wypadku odpada raczej argument, że z polska
    policja nie mam, bo mnie w Polsce nie ma, ale skoro jest to systemowe
    zrycie beretów wynikające ze specifiki takich służb, to to zrycie
    powinno być uniwersalne, a ja tego w jakimś drastycznym stopniu nie
    widzę. Sporadycznie wchodzę w interakcje z policją i są to kontakty
    neutralno-pozytywne. No, z amerykańską doświadczeń nie mam i mieć nie
    chcę :)

    > W sumie nic - oni by nawet sami na to nie wpadli. Od starszych się uczą.
    > Ale pokazuje, że po kulsonie nie należy się spodziewać niczego dobrego.

    Czyli nasranie jest w systemie, a nie z powodu, że ciągna tam jakieś
    przygłupy.

    > Istnieje zapewne statystyczne powiązanie. Żresztą, żeby zostać powiedzmy
    > naukowcem ambicja nie wystarczy. Żeby zostać krawęznikiem wymagania są
    > niewygórowane.

    No właśnie to jest zupełnie nieadekwatne porównanie. Zaraz naukowcem,
    taki krawęznik to raczej laborantka.

    --
    Marcin