  • Data: 2021-10-03 14:44:06
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam spore wątpliwości, tym bardziej, że decyzje o pójściu do policji
    > podejmuje się raczej wcześnie.

    Ale co masz za wątpliwości - że średnia IQ personelu medycznego jest
    wyższa niż średnia kulsonerii? No ja nie mam:P

    > Wracając do przykładu z kościołem, to nie
    > koniecznie są głupi i niewartościowi ludzie, którzy tam idą.

    Ja tego nie powiedziałem (jeśli już to raczej naiwni i niedojrzali).
    Pisałem tylko że obecnie przyjmują jak leci, bo wyboru nie mają.

    > To raczej
    > system do którego się dostają w jakiś sposób ich niszczy.

    To też. Przecież pisałem - masz nie myśleć, robić i ślepo słuchać
    przełożononego, którego jedyną zaletą i usprawiedliwieniem jego pozycji
    jest to że jest większym chujem:P

    > W policji jest o tyle inaczej, że pewnie ciągnie tam też grupka, która
    > właśnie szuka władzy, ale wierzę, że kupa młodych ludzi szła kierując
    > się pewnym etosem.

    To jesteś raczej naiwny - owszem są zapewne jednostkowe przypadki. Do
    policji idzie się, bo wiele nie trzeba umieć, robota pewna a emka wczesna.

    > Miałem kolegę w podstawówce, który został policjantem
    > i zdaje się (ZCP z dawnej rozmowy), główną motywacją byłą wczesna
    > emerytura :)

    No właśnie - a kto przeszkadza w niejebanym dotrwaniu do emki? Szef - no
    zawsze jakiś będzie, nic nie poradzisz. Przestępcy i żule walący browar
    - tak samo. Obywatel się przypierdala, żebyś wziął się do roboty - tu
    jest pole do popisu. Nie, nie weźmie się za robotę bo patrz punkty
    wcześniejsze - weźmie się za jebanie obywatela, żeby ten się od niego
    odpierdolił:P

    > Ale mówimy o momencie, gdzie ktoś się decyduje na pójście, a nie co
    > potem się dzieje. Potem i owszem, może i równać w dół, ale to oznacza,
    > że idzie się ebać teza, że do policji ciągneły matoły.

    Niby czemu potem - w wieku 18-20 lat widać kto pójdzie na studia, kto do
    łopaty lub pały.

    > Ale ja nie twierdzę, że tam idzie elita, a ze nie wyróżnia(ła) się ta
    > grupa zawodowa jakoś na minus.

    No właśnie się wyróżnia. Czemu miałby nie? Tak jak inteligentniejsi
    zostają lekarzami, prawnikami czy inżynierami, ci których nie nudzą
    papierki i raczej nie lubią wyzwań urzędnikami lub księgowymi, tak ci
    mniej ambitni i nie mający pomysłu na życie kulsonami. Tak jak pisałem -
    dolna strefa stanowisk niefizycznych. Te dowcipy nie biorą sie znikąd:P

    > Ale ja o robieniu zdjęć czyjegoś podwórka piszę :)

    Nie wiem. Ja się odnosiłem do tego co napisał przedpiśca a mianowicie
    przekonania że cieć i kulson to zupełnie różna klasa;)

    --
    Shrek