  • Data: 2021-10-06 06:37:07
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden pies MZ. To co krytykujesz u pał wynika (ponownie) z warunków, w
    > których operują. Jakbyś tego technika wsadził w buty takiej pały, to
    > bardzo szybko (statystycznie) zacząłby się jako ta pała zachowywać.

    Być może, ale IMHO kryteria wejścia też są istotne. Naprawdę uważasz, że
    twoi współpracownicy nie są inteligentniejsi od kulsona zamiatającego
    mundurem krawęzniki?

    > Cześciowo się zgodzę, ale tylko częściowo. To co się teraz dzieje
    > rozzuchwala patologiczne jednostki, które zawsze w dowolnej organizacji
    > będą.

    To nie są patologoiczne jednostki. Na zabezpieczenie wysyłają jak leci a
    nie patologię.

    > Ale ja mówie, o mniejscach gdzie żyłem przez te min. parę lat. Ty w
    > Birmie byłeś zapewne jako tzw. osobista free and easy wycieczka.

    No zapewne. Ale nie porównywałbym azji do europy. Różnice kulturalne są
    ogromne i zupełnie inne podejście do wolności jednostki. No i zapewne
    masz rację, że w różnych krajach jest różnie. Tak jak pisałem - też masz
    rację, że ich w czasie służby umysłowa kastrują:(

    > No a co się w tej chwili takiego dzieje, w sensie jak się objawia to
    > zwiększenie interakcji na poziomie indywidualnego obywatela?

    W tej chwili to już niewiele. Na początku zatrzymywanie autobusów i
    liczenie ludzi, "z rybom, tak", łapanki po lasach. No i pałowanie
    pokojowych demonstracji - nawet jak nie chodzisz, to widzisz na jutubie,
    że nie jest tak jak myślałeś, że jak ktoś pałą zarobił to pewnie był
    patol. No i to, że ludzie w kiblach umierają, bo do kogoś mieli pecha
    być podobni, a potem się robi kurwę z logiki. Nazbierało się. Jak pisał
    robert - głównie wina dziennikarzy:P

    > Słuchaj, ja nie mam zamiaru (ponownie) bronić Roberta bo to się
    > sprowadza do kwestii interpretacji jego wypowiedzi

    Do niczego się nie sprowadza -koleś pisze wyraźnie i poerdoli takie
    głupoty, że zęby bolą.

    > to sprowadza się to
    > ostatecznie do kwestii wiary :)

    To nie religia tylko kwestia przepisów. Jak funkcjonariusz pisze (i to
    na poważnie), że ustawa nie precyzuje, że podany powód czynności ma być
    prawdziwy to ręce opadają. Jak potem kontynuje, że jak podali z dupy
    poszukiwania roweru to rozporządzenie ich zmusza do szukania tego roweru
    w kieszenie i gaciach to już wszystko opada - tu nie ma miejsca do
    interpretacji - ten człowiek ma poważne wrodzone albo nabyte deficyty i
    powinien być odsunięty od kontaktu z klientem. Przecież on się wpisuje
    idealnie w archetyp milicjanta z dowcipów. Najgorsze że inni których
    poznałem lepiej wcale (z jednym wyjątkiem) niczego lepszego nie
    reprezentują.

    --
    Shrek