  • Data: 2021-10-07 07:07:06
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie na kilka tysięci korpo-ludków jest pewnie kilkadziesiąt bez
    > wykształcenia wyższego, trudno więc porównywać.

    No ale to ty taką tezę postawiłeś. Ja cały czas piszę, że kulsony to
    niziny stanowisk niefizycznych. Choćby ze względu na to że wymagania są
    w zasadzie żadne (jedyne co realnie trzeba mieć to maturę). Już samo to
    w zasadzie gwarantuje, że na poziomie krawężnika nikogo znacznie powyżej
    tego braku wymagań nie spotkasz. Ergo typowy kulson jest... typowy i
    ansztajn to nie będzie.

    > nie że jak jesteś wykształcony to uniwersalnie
    > nie zachowujesz się jak debil :)

    Wiem. Choć na ogół dalej ktoś z tytułem profesora jednak mało
    inteliogentny nie będzie. Może mieć po prostu inne "zalety", które jego
    mimo wszystko nienaganną inteligencja przycmią. Tak wiem, pawłowicz.

    > No ale to nie jest tak, że wszyscy policjanci to kulsony, więc są też
    > bardziej normalni i jeśli tych potraktujemy jako wzorzec, to reszta jest
    > patologią.

    Jak patologia zaczyna być normą...

    > Ale nawet na tych incydentalnych przykładach, widać,
    > że to ma coś wspólnego z popierd. systemem, czy to w związku z
    > niedofinansowaniem, czy też korupcją polityczną, a nie z samymi ludźmi,
    > którzy do policji idą.

    Ale oni to wiedzą i mimo wszystko tam idą:P Zresztą jak ktoś się "nie
    nadaje" do tego towarzystwa to go na psychotestach odrzucą. Jak pisałem
    - sam mechanizm rekrutacji zapewnia że będą głupsi od twoich
    "aparatowych". Potem szkolenie, służba i masz typowego kulsona:(

    > No zobacz np. ten ww. rower. Ty głęboko wierzysz, że Robert uważa tego
    > gościa za przewoźnika w myśl przepisów transportowych, a ja uważam, że
    > nie uważa :)

    Czyli różnica będzie polegać na tym, czy od rzeczy pierdoli świadomie
    czy po prostu pierdoli? A możesz na przykład wyjaśnić czym się kierował,
    żeby "zażartować" że AED używa się dopiero jak pikawa definitywnie
    stanie? Być może jakaś cześć jego wypowiedzi o pracy to takie
    "specyficzne żarty". W sumie też "dobrze" świadczące o instytucji
    kulsona. A tak jak pisałem to elita - nadkomisarz ds. przestępstw
    gospodarczych i usenet ogarnia. Typowy kulson jest głupszy. Znacznie
    bardziej głupi.

    --
    Shrek