    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Date: Sun, 3 Oct 2021 22:28:14 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <615378e2$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61547cf0$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61569a90$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <RyM5J.389228$QHsf.292625@fx12.ams1>
    <615804cf$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <8u76J.471432$64ef.407030@fx13.ams1>
    <61595333$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <w0h6J.357507$Fd_a.154017@fx08.ams1>
    <6159a597$0$553$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2021-10-03 o 14:44, Shrek pisze:
    W dniu 03.10.2021 o 14:05, Marcin Debowski pisze:
    > To jesteś raczej naiwny - owszem są zapewne jednostkowe przypadki. Do
    > policji idzie się, bo wiele nie trzeba umieć, robota pewna a emka wczesna.

    A potem albo zakłada sobie jakąś firmę lub idzie cieciować bandycko do
    supermarketu.
    Podobno jak przyjmą nową kasjerkę to jak ona pracuje otwierają jej
    szafke z ubraniami i telefonem, który musiała tam zostawić i wszędzie
    mordy wsadzają, nawet brudzą telefony jak patrzą co ona ma w tym
    telefonie. To sa złodzieje i się po prostu asekurują na wszelki wypadek,
    żeby wiedzieć z której strony ewentualnie tę dziweczynę napaść. Tak było
    w Geancie, tak jest w obecnym Auchanie. Tatusiowie, byli policjanci
    wyższą rangą wsadzają tam swoich synków na kierowników ochrony i póżniej
    jak są już na emeryturce to taki synek (ważniejszy od dyrektora sklepu)
    im pracę też załatwia.

    --
    animka