  • Data: 2021-10-08 01:12:27
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale to ty taką tezę postawiłeś. Ja cały czas piszę, że kulsony to

    Napisałem o bezsensie porównywania wisienek do kupy, czy o jaką tezę
    chodzi?

    > niziny stanowisk niefizycznych. Choćby ze względu na to że wymagania są
    > w zasadzie żadne (jedyne co realnie trzeba mieć to maturę). Już samo to
    > w zasadzie gwarantuje, że na poziomie krawężnika nikogo znacznie powyżej
    > tego braku wymagań nie spotkasz. Ergo typowy kulson jest... typowy i
    > ansztajn to nie będzie.

    No matura to chyba nie takie znowu niziny?

    > Ale oni to wiedzą i mimo wszystko tam idą:P Zresztą jak ktoś się "nie

    W wieku 18lat myślisz, że tacy oblatani politycznie oportuniści? Czy to
    nie implikuje jasności umysłu, inteligencji i obeznania społecznego? :)
    Jakoś nie chce mi się wierzyć. No może poza emeryturą - miałem kolegę w
    podstawówce, który już wtedy na pytanie, kim chciałby być, odpowiadał,
    że emerytem. Potem napadł na bank w Bydgoszczy i został spawaczem.

    > nadaje" do tego towarzystwa to go na psychotestach odrzucą. Jak pisałem
    > - sam mechanizm rekrutacji zapewnia że będą głupsi od twoich
    > "aparatowych". Potem szkolenie, służba i masz typowego kulsona:(

    No to mechanizm zły, a mechanizm to system.

    > Czyli różnica będzie polegać na tym, czy od rzeczy pierdoli świadomie

    Też już było, MZ treścią (nie formą) nie aż tak daleko od Dżejefa.

    > czy po prostu pierdoli? A możesz na przykład wyjaśnić czym się kierował,
    > żeby "zażartować" że AED używa się dopiero jak pikawa definitywnie
    > stanie? Być może jakaś cześć jego wypowiedzi o pracy to takie

    Tu MZ pierdolił głupoty.

    Zresztą przy migotaniu komorowym nie ma tętna więc w sumie chyba nie aż
    tak szkodliwy pogląd.

    --
    Marcin