  • Data: 2011-12-25 12:52:12
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-25, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ja jestem stratny o moj wolny czas bo moze mam dla mnie wazniejsze
    > ^^^^^^
    > zajecia niz jakas delegacja pracodawcy.

    Podkreśliłem istotne. W dalszym ciągu poruszasz się w "możelogii".

    Fakty są takie:

    - pracodawca JEST stratny z powodu urlopu pracownika (płaci "za nic")
    - pracownik MOŻE będzie stratny z tytułu delegacji, ale na pewno zostanie
    mu to choćby w części zrekompensowane zwiększonymi dochodami (a "fuchę"
    na 99% przypadków można sobie "przesunąć").

    Sytuacje nie są równoważne, choćbyś nie wiem jak dookoła nich krążył.

    > Bo czemu to jakies negocjacje z klientem maja byc wazniejsze od mojego
    > czasu z rodzina?

    Dyskutuję z Tobą jak z osobą inteligentną, więc proszę nie rzucaj mi tekstami
    jakbyś miał IQ na poziomie doniczki. Ale odpowiadając: jeśli negocjacje
    z klientem należą do Twojego zakresu obowiązków, to choćby dlatego że
    dzięki temu zarabiasz i masz za co utrzymać ową rodzinę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl