  • Data: 2011-12-25 13:21:38
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-25, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Oczywiście że będzie. Jak weźmie urlop, to nie będzie klientów
    > obsługiwać/nie przygotuje stanowiska do pracy, ergo pracodawca nie zarobi
    > lub mniej zarobi.

    A jak biora normalny urlop to pracodawca tez jest stratny?

    > Nieudzielenie urlopu w wymiarze kodeksowym jest naruszeniem
    > obowiązków (pracodawcy).

    Ale pracodawca ma pozostawiona furtke do nieudzielenia urlopu na
    zadanie, pracownik natomiast nie ma mozliwosci odmowy delegacji (no
    chyba ze jest w ciazy albo opiekuje sie dzieckiem).

    > Dyskutowaliśmy analogię "urlop" vs "delegacja". Proszę mi tu teraz nie
    > uciekać w "losowe zdarzenia" i "ważność", bo to podpada pod "możelogię".

    Mozemy ja dyskutowac dalej - prosze bardzo, tylko wprowadziles element
    "waznosci" czasu pracownika vs pracodawcy co na samym starcie jest
    nieporozumieniem. Bo dla pracownika jego czas jest swiety a dla
    pracodawcy czas spedzony przez pracownika w firmie jest swiety bo za to
    ma placone.

    --
    Artur