  • Data: 2011-12-25 13:16:23
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-25, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Chwilunia bo sie rozmijamy. Pracodawca MOZE bedzie stratny, no bo jak ma
    > byc stratny jak kasjerka w Tesco wezmie urlop czy sprzataczka w szkole?

    Oczywiście że będzie. Jak weźmie urlop, to nie będzie klientów
    obsługiwać/nie przygotuje stanowiska do pracy, ergo pracodawca nie zarobi
    lub mniej zarobi. A z kolei kasjerka w Tesco, czy sprzątaczka w szkole
    na delegacje nie jeźdzą więc nie wiem czy naprawdę chcesz się tym
    przykładem posłużyć.

    > Odmowa wyjazdu w delegacje natomiast jest ciezkim naruszeniem i
    > pracodawca moze wypowiedziec umowe.

    Nieudzielenie urlopu w wymiarze kodeksowym jest naruszeniem
    obowiązków (pracodawcy).

    > Ja rowniez dyskutuje z Toba jak z osoba inteligentna, wytlumacz mi
    > prosze czemu losowe zdarzenia u pracownika maja byc zawsze mniej wazne
    > niz potrzeby pracodawcy?

    Dyskutowaliśmy analogię "urlop" vs "delegacja". Proszę mi tu teraz nie
    uciekać w "losowe zdarzenia" i "ważność", bo to podpada pod "możelogię".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl