eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrlop na żądanie › Re: Urlop na żądanie
  • Data: 2011-12-25 13:04:38
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-12-25, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    >
    > Podkreśliłem istotne. W dalszym ciągu poruszasz się w "możelogii".
    >
    > Fakty są takie:
    >
    > - pracodawca JEST stratny z powodu urlopu pracownika (płaci "za nic")
    > - pracownik MOŻE będzie stratny z tytułu delegacji, ale na pewno zostanie
    > mu to choćby w części zrekompensowane zwiększonymi dochodami (a "fuchę"
    > na 99% przypadków można sobie "przesunąć").
    >
    > Sytuacje nie są równoważne, choćbyś nie wiem jak dookoła nich krążył.
    >
    Chwilunia bo sie rozmijamy. Pracodawca MOZE bedzie stratny, no bo jak ma
    byc stratny jak kasjerka w Tesco wezmie urlop czy sprzataczka w szkole?

    Jezeli uwaza ze bedzie stratny urlopu moze nie udzielic i problemu nie
    ma.

    Odmowa wyjazdu w delegacje natomiast jest ciezkim naruszeniem i
    pracodawca moze wypowiedziec umowe.
    >>
    >> Bo czemu to jakies negocjacje z klientem maja byc wazniejsze od mojego
    >> czasu z rodzina?
    >
    > Dyskutuję z Tobą jak z osobą inteligentną, więc proszę nie rzucaj mi tekstami
    > jakbyś miał IQ na poziomie doniczki. Ale odpowiadając: jeśli negocjacje
    > z klientem należą do Twojego zakresu obowiązków, to choćby dlatego że
    > dzięki temu zarabiasz i masz za co utrzymać ową rodzinę.
    >
    Ja rowniez dyskutuje z Toba jak z osoba inteligentna, wytlumacz mi
    prosze czemu losowe zdarzenia u pracownika maja byc zawsze mniej wazne
    niz potrzeby pracodawcy?

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1