  • Data: 2011-12-25 13:29:09
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-25, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ale pracodawca ma pozostawiona furtke do nieudzielenia urlopu na
    > zadanie, pracownik natomiast nie ma mozliwosci odmowy delegacji (no
    > chyba ze jest w ciazy albo opiekuje sie dzieckiem).

    Albo jest faktycznie chory. Z choroby go nikt nie odwoła. I słusznie,
    bo jak jest chory to powinien się wyleczyć.

    > Mozemy ja dyskutowac dalej - prosze bardzo, tylko wprowadziles element
    > "waznosci" czasu pracownika vs pracodawcy co na samym starcie jest
    > nieporozumieniem.

    Nie. Ty wprowadziłeś takie rozróżnienie. Ja zauważam, że jeden ma za
    to płacone (pracownik na delegacji), a drugi nie (pracodawca nie dostaje
    pieniędzy za urlop pracownika), a przez to analogia jest nietrafiona.

    Wykazałem TYLKO tą różnicę jako powód obalenia słuszności "analogii".
    Szopkę z czasem ważności tego, czy siamtego to już uskuteczniach w ramach
    "nie udała mi się analogia, to wykręcam dyskusję gdzieś indziej".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl