  • Data: 2011-12-25 13:28:08
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-25, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A co przepraszam, dochód? Urlop jest dla pracodawcy kosztem i tyle.
    > O tyle trudnym, że czasem nie da się przewidzieć kiedy wystąpi.

    Kosztem stalym, bo kosztuje stale te 20-26 dni w roku co jest od samego
    poczatku wiadome. Jezeli wziecie przez pracownika urlopu na zadanie ma
    poniesc ta rzekoma strate w takiej wysokosci jak wziecie urlopu w
    standardowym trybie to jaki jest problem? Predzej czy pozniej pracownik
    ten urlop wezmie. W przypadku gdyby urlop mial przyczynic sie do
    nadmiernej straty pracodawca moze go nie udzielic.

    > Wracając do realiów: jak pracownik idzie na "udawane L4", to jest to
    > dla mnie powód do wypierdolenia go z roboty. Ale może Ty lubisz pracować
    > z oszustami, którzy przysparzają Ci dodatkowych obowiązków i odbierają
    > Ci pensję.

    Nie. Bo krew mnie zalewa jak kolega zamiast pojsc na jeden dzien urlopu
    na zadanie (a ja sie przemeczyc) idzie na tydzien L4 a ja sie mecze
    tydzien pracujac za dwoch.

    --
    Artur