  • Data: 2011-12-25 12:16:50
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-25, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Ale tu już występuje element MOŻE. Podczas gdy za czas który spędzisz
    > na urlopie pracodawca NIE dostanie rekompensaty a i MOŻE ponieść dodatkowe
    > koszty (np. odwołując z urlopu kogoś innego). Bez MOŻE.
    > Podtrzymuję zdanie, że analogia jest nierównoważna.

    Czyli widzisz w obu przypadkach jedno drugie moze narazic na straty,
    wiec rownowaga jest zachowana, a czyja strata jest wazniejsza nie ma co
    rozstrzygac bo "wazniejszosc" w tej kwesti nie istnieje.

    A pracodawca za urlop na zadanie powinien pracownika za kare wysylac na
    tygodniowa delegacje.

    --
    Artur