  • Data: 2003-12-04 18:46:07
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coooooooooooooooo? Ja nic nie dostaję.

    A należysz do jakiejś organizacji zbiorowego zarządzania prawami
    autorskimi? Bo to one wywalczyły to.

    > Ale musisz używać ms? jestes jednym z tych ograniczonych co poza myszką
    nic
    > nie widzą? Wolny rynek. Masz lepszy produkt za darmo i płaczesz? (w
    > porównaniu z Windowsem - Mercedesem, Linux to F-16, ale coż pilotować
    > trzeba się nauczyć)

    Pewnie trzeba, tylko po co, jak ja tylko jeżdżę. Wykorzystanie F-16 do
    krótkich jazd jest wysoce uciążliwe.

    > To tylko fragment tej wypowiedzi i przekręcony, zacytuj całą, bo mi się
    nie
    > chce jej szukać. Wtedy podyskutujemy.

    Ciężko będzie. To było na żywo.

    > Hahahaha maja na tą część fakturę?

    Pokaż mi fakturę na program do obsługi procesora w Twoim pilocie do
    telewizora. Ale co do zasady masz oczywiście rację. Ja jedynie
    przedstawiłem, jak to widzi spora część społeczeństwa. Ja nie twierdzę, że
    to słuszny pogląd.

    > Bzdury wać Pan bzdury, a jak kupujesz
    > firmowe komputery to Ci bez systemu nie sprzedadzą, no ale jak się
    kupuje
    > komputerki niewiadomo co i niewiadomo gdzie to tak się ma. Poza tym
    każdy
    > jest świadomy tego, że kupuje komputer i dostaje pirata, bo otwarcie o
    tym
    > w sklepikach osiedlowych mówią, tak na marginesie to jest nieuczciwa
    > konkurencja np. z takim Optimusem.

    Może i tak. Choć i przedstawiciele OPTIMUS-a również się podobnie bawią.
    Sam OPTIMUS może i nie, no a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.

    > O ile pamiętam myzuka po 20 latach, soft po 10, teraz możasz za darmo
    DOS'a
    > 3.0 używać.

    Muzyka to lat 70 od śmierci ostatniego ze współtwórców. Nie mam pod ręką
    ustawy, by sprawdzić jak jets z programami.

    > Jeśli twoim samochodem ktoś zabije kogoś na pasach to nie bedą wnikali
    kto
    > prowadził, jeśli ty im tego osobnika nie wskarzesz, oberwie się Tobie.

    Bardzo oryginalne, ale niestety nieprawdziwe. Mnie, to w takiej sytuacji
    mogą postawić zarzut. A zresztą mój samochód ma trzech współwłaścicieli.
    Myślisz, że będziemy siedzieć pod jedną celą, czy nas rozdzielą. Z zasady
    w danym momencie mogła tylko jedna osoba spośród nas kierować.

    > Identycznie z softem.

    No właśnie - identycznie. A w dodatku komputer nie ma dowodu
    rejestracyjnego, więc nawet właściciela nie można ustalić.

    > Właściwielowi, jak w samochodzie znajdą heroine to właściciel obrywa! Ot
    > taki prosty prszykład.

    Tyle, że nieprawdziwy.

    Niestety z pozostałymi argumentami opartymi na nieartykułowanych odgłosach
    agonii trudno dyskutować.