  • Data: 2012-04-24 11:35:23
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości

    > Jedno z rodziców chce iść z tym do sądu. Johnson i m.in. ja
    > przestawiamy, jak to mniej-więcej wygląda z punktu widzenia sądu.

    No własnie jak?
    Sąd z marszu, bez jakiegokolwiek powołania świadków, sprawdzenia dowodów
    stwierdza "sorki Bogna, doświadczenie życiowe mówi nam inaczej, do widzenia,
    nie damy się zmanipulować"
    BŁAAAAAGAAAAM!
    Miałeś coś wspólnego z sądownictwem poza oglądaniem Anny Marii Wesołowskiej?

    > Bo nie taka jest rola sądu.

    Dobrze się czujesz? To jaka jest rola sądu?
    _Defaultowa_obrona pokrzywdzonych ojców?
    Abstrahując już od tego, że pisałam o Johnsonie, a nie o sądzie.

    ?

    > Teraz udowodnij, że tatusiek jest psychopatyczny.

    A dlaczego ja mam coś udowadniać?
    Pytałam, czy nikt nie zna odwrotnych sytuacji.
    Równie dobrze Ty udowodnij, że matka kłamie i manipuluje.
    Nie broń się doświadczeniem życiowym, tylko udowodnij.

    > Bo jeśli nie, to póki co jest czysty jak łza i tylko była go nie lubi.

    No nie wiedziałam, że znasz całą sytuację osobiście ze wszystkimi
    szczegółami. Trzeba było od razu napisać.

    > W tej chwili to stereotypy promujesz ty.

    Niczego nie promuję.
    W przeciwieństwie do Was skupiam się na tym, co pisze dziewczyna, a nie co
    mi podpowiada mój mizoginizm i jakieś wydumane doświadczenie życiowe. Bo
    doświadczenia są różne. Nawet sąd nie ma jednego, ujednoliconego, bo byłby
    to absurd.

    > Czy dojdzie wreszcie do twojej
    > tępej główki, że nie ma najmniejszego znaczenia, czy wątek założyła była
    > żona narzekająca na byłego męża, rzekomego psychopatę nękającego
    > dziecko, czy mąż narzekający na byłą żonę, rzekomo psychopatkę nękającą
    > dziecko?

    Ma znaczenie, tylko widocznie twoja główka jest jeszcze bardziej tępa niż
    moja, bo nie jesteś nawet w stanie zauważyć schematu pod tytułem "bo to zła
    kobieta była", w jaki się zarówno Ty jak i Johnson sami wpakowaliście i
    usilnie robicie z tego normę życiową.
    A dowodem są choćby wasze seksistowskie odzywki, więc daruj sobie te łzawe
    zapewnienia, że gdyby wątek założył facet, to potraktowałbyś go tak samo.

    I PLONK przy okazji, bo na dalszą dyskusją z chamem nie mam ochoty.

    N.