  • Data: 2012-04-24 13:29:26
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2012 12:55, Nixe pisze:

    > Masz 100% racji.
    > Problem jednak w tym, że jeden pan i jeden cham uznali, że matka a
    > priori nie ma racji, bo doświadczenie życiowe mówi co innego. Czym
    > dokładnie zaprzeczyli temu, co napisałaś wyżej.

    Kłamiesz, żeńska szowinistko.

    I Johnson i ja pisaliśmy tylko, że żaden sąd nie uzna z góry, że jedna
    strona ma rację i mówi obiektywną prawdę.

    [ciach]

    > dziecka. Ale również w drugą stronę - żaden sąd nie odrzuci pozwu bez
    > sprawdzenia faktów, tylko z powodu tego, że doświadczenie życiowe mówi
    > mu, iż matki po rozwodzie są kłamliwymi manipulantkami.

    Cóż, ty na pewno manipulujesz (świadomie lub nie) m.in. moimi wypowiedziami.

    [ciach]

    > Jej błąd, że zamiast od razu uderzyć do kancelarii prawnej postanowiła
    > napisać na jedną z najbardziej porypanych grup newsowych, która z
    > prawnictwem ma tyle wspólnego, ile kozia dupa z trąbą.

    To jest grupa dyskusyjna o prawie, a nie darmowa kancelaria prawna,
    która ci poprowadzi dowolną sprawę.

    Za trudne?