  • Data: 2009-07-02 09:50:51
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w

    > Podeprzesz się tym czy to tylko twoja teza?

    Nie teza, tylko stwierdzenie faktu.
    Parę razy widziałam samochody pracowników z naszej firmy "uwieńczone" na
    takich właśnie zdjeciach :)
    Jak znam życie, to teraz napiszesz, że to nie jest żaden dowód, bo policja
    robi takie zdjęcia bezprawnie.

    > Opowiadasz bzdury.

    Obawiam się, że to Ty nie masz pojęcia o temacie.

    > Nie dalej jak kilka tygodni był temat o przedsiębiorcy który nie wskazał
    > kierującego - i ... poczytaj sobie :)

    Jeśli nie wskaże albo nie przedstawi dowodu, że samochód był użytkowany
    bezprawnie przez nieznaną mu osobę, to sam płaci mandat i tyle w temacie.
    Znam takie sytuacje z autopsji.

    E.