  • Data: 2009-07-02 09:48:19
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli więc masz inne sprawdzone informacje, to się nimi podziel.
    > Bo na razie zrozumiałem, że chcesz za wszelką cenę wykazać, że SM czy
    > policja nie mają bladego pojęcia o tym kto i w jaki sposób programuje
    > radary.

    bez jaj. SM to naprawde banda idiotow i to jest informacja sprawdzona.

    Ludzie z pierwsze lapanki, bez znajomosci przepisow, lamiacy prawo
    regularnie, opryskliwi nie majacy pojecia o procedurze.

    Zaden straznik nie bedzie specem od fotoradaru. On dostal "user manual" i
    postepuje wedle wytycznych. W protokole napisale, ze postepuje zgodnie z
    wytycznymi producenta a jak jest naprawde to nikt nie wie. Moze stwierdzil,
    ze co za roznica czy troche w prawo czy w lewo.

    Nie dajmy interpretowac prawa. Nie dajmy manipulowac dowodami. Jest dowod to
    potencjalny sprawca chce go zobaczyc w calosci. Zawsze bedzie podejrzenie,
    ze schowane jest cos co jest wazne dla sprawy. A poleganie na opinii SM, ze
    to nic waznego mnie nie przekonuje

    Icek