  • Data: 2009-07-02 11:39:22
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 11:50:51 +0200, Emka napisał(a):

    > Obawiam się, że to Ty nie masz pojęcia o temacie.

    > Jeśli nie wskaże albo nie przedstawi dowodu, że samochód był użytkowany
    > bezprawnie przez nieznaną mu osobę, to sam płaci mandat i tyle w temacie.
    > Znam takie sytuacje z autopsji.

    Czyli mieszkasz i żyjesz w polsce klasy "B" :)))
    Wątek jedne z pierwszych - popatrz na posty Kuby, Roberta T.:

    Nie mogę w tej chwili znaleźć wątku gdzie był link do strony www z opisem
    sprawy jak jeden z przedsiębiorców (właściciel) został wezwany do
    "wskazania" kierującego jednym z jego samochodów. Nie mógł wskazać, bo
    stwierdził że nie pamiętam kto kierował ponad pół roku wcześniej jego
    samochodem - nie ma obowiązku prowadzenia ksiąg, dzienników, ewidencji kto
    wsiada do auta :)

    Może ktoś z Grupowiczów pamięta ten temat?