  • Data: 2009-07-02 10:56:48
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TomaSz. pisze:

    > Analizaując dalej tą fotkę, dochodzę do wniosku, że to na bank chamska
    > podróba.
    > Dolna tzw. tablica wisi prawie w powietrzu, nie widać gwiazdek i tej reszty
    > co piszesz.A numerze rejestracyjnym wiemy tylko tyle, że z przodu ma GS, a

    IMHO to jest właśnie celowe działanie. Samej tablicy rejestracyjnej
    nie widać, natomiast dane z niej może odczytano w inny sposób
    (ciemniejsze zdjęcie itp.), i jej fragment wklejono pod samochód, aby
    było wiadomo.

    > kończy się 810. Dwie pierwsze cyfry, jak dla mnie, można losować z
    > następującej puli:
    > 33, 30, 38, 80, 88, 03, 06, 36, 86, 66 .. itd itd

    Zamieszczone zdjęcie, to tylko skan wydruku. W cyfrowej wersji
    oryginalnej na pewno widać to wyraźnie.

    --
    Liwiusz