  • Data: 2009-07-02 10:52:11
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Herald'
    Wpis z dnia 02-07-2009:

    > Robienie zdjęć z tyłu jest normalne?
    Tak - zauważ, że na zdjęciu prędkość podana jest ze znakiem "-" (minus),
    co oznacza, że pojazd w momencie pomiaru się oddalał.
    Jak nie wierzysz, to przyuważ, że część fotoradarów "celuje" w drogę w tą
    samą stronę, co kierunek jazdy - czyli łapią cwaniaków, którym się wydaje,
    że przed radarem depną w hamulec, a za raderem gaz do dechy i hulaj dusza.

    > Jak wskazać wówczas osobę prowadzącą?
    Osobę prowadzącaa ma wskazać właściciel auta, a nie fotoradaru.
    http://www.yanosik.org/fotoradary/

    > Równie dobrze w wyciętym kadrze mógł być "popierdalajacy" ponad 130km/h
    > jakiś samochodzik - z jakości zdjęcia nie da się dostrzec odbicia samochodu
    > wyprzedzającego. Ale mógł tam być, tudzież właśnie w przednim nadkolu mógł
    > się odbijać "tył samochodu" wyprzedzającego.

    Owszem, mógłby

    > Chyba te markery, bo pod "auspufem" tez jest taki marker.

    Faktycznie, wygląda to bardzo podobnie. Czyli Twój powyższy wywód bierze w
    łeb - pomiaru dokonano na aucie widocznym w centrum kadru, a nie na
    wycięciu.

    > Całkiem nieźle? Całkowicie prostopadłe znaki z tablicy rejestracyjnej (nie
    > z perspektywy kąta)

    Nieźle w znaczeniu czytelności numeru rejestracyjnego. Reszta roboty
    "grafika" na żenującym poziomie - widać, że to nieudolna wklejka.

    > Wygląda na zupełnie wstawiony biały prostokąt - bo tablica to nie jest na
    > pewno. Gdzie nasza obwódka tablicy i znak "PL" na niebieskim tle z lewej
    > strony i gwiazdki? :)
    > No i znaki z tablicy rejestracyjnej ... :))))))

    Tak, wiem, powinienem był napisać: "obiekt przypominający tablicę
    rejestracyjną" :)

    Analizaując dalej tą fotkę, dochodzę do wniosku, że to na bank chamska
    podróba.
    Dolna tzw. tablica wisi prawie w powietrzu, nie widać gwiazdek i tej reszty
    co piszesz.A numerze rejestracyjnym wiemy tylko tyle, że z przodu ma GS, a
    kończy się 810. Dwie pierwsze cyfry, jak dla mnie, można losować z
    następującej puli:
    33, 30, 38, 80, 88, 03, 06, 36, 86, 66 .. itd itd

    --
    TomaSz.