  • Data: 2003-10-26 15:17:40
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bngd5o$8ji$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marcin Olender wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnbpmqth.7es.Renata.Golebiowska@154-moo-

    > Coż - a jak kogoś nie stać na wynajęcie takowego? Ma się zwinąć i
    > zaakceptowac swój los?

    A mnie nie stać na prywatnego odrzutowca, a bardzo chciałabym mieć.
    Wraz z pilotem.
    Koniecznie chcesz nas utwierdzić w przekonaniu o swoim dziecinnym
    rozumowaniu?

    Nie odpowiedziałeś ile razy w roku mam nie spać z powodu zabaw
    sąsiadów.

    > Są sytuacje w których zarzucanie komuś chamstwa jest chamstwem właśnie.

    Pewnie są, tylko co z tego?

    > To, że jutro ono nie będzie spać, gdy Ty będziesz się bawić.

    Nie przychodzi Ci do głowy, że ja nie będę bawić, się tak, żeby z tego
    powodu moi sąsiedzi nie mogli spać? Nie przychodzi Ci do głowy, że są
    jeszcze ludzie, którzy starają się szanować spokój innych?

    > W swoim zacietrzewieniu i szale zadziwiająco łatwo założyłaś, że to akurat
    > piszę "za siebie".

    Co to znaczy 'piszę "za siebie"'? Może wystarczy, żebyś pisał jasno, a
    nie "za siebie".

    > Patrz wyżej a propos domku. Słuchawek też, bo np. Stacksy zaczynaja się od
    > 11 tys.

    A nie wiesz przypadkiem od ilu zaczynają się odrzutowce?

    > Jest to taki sam egozim, jak miłośników ciszy. Jeśli jedni lubia ciszę a
    > inni hałas, to jedni cierpią, gdy panuje cisza, a inni gdy gra muzyka.
    > Dlaczego ci, którzy wolą cisze mają ex definitione być w większym prawie,
    > niz Ci którzy chcą słuchąć muzyki?

    Uparcie przeinaczasz fakty. Nie chodzi o "tych, kt. chcą słuchać
    muzyki", ale tych "kt. chcą słuchać muzyki tak głośno, że muzykę tę
    słychać u sąsiadów". A skoro wyprostowałam już Twoje pytanie, to mogę
    na nie odpowiedzieć:
    Bo tak stanowi prawo i na tym polega Twój pech.

    Renata