  • Data: 2003-10-26 13:52:28
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bngdrq$dr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W tym wszystkim należy po prostu zachować życzliwość i zdrowy rozsądek.
    > Przekonanie, że ma być tak, jak ja chce ( reprezentantki - Hania i przed
    > wszytkim Szanowna Wielce Kulturalna Niczym Angielska Królowa Renata G. i
    > in. ) jest właśnie egoistyczne,

    Hmm, a przekonanie, że ma być jak chce sąsiad - czyli glośno i bez umiaru,
    nie jest z jego strony egoizmem?:-)) Nie zamierzam się z Tobą przerzucać
    zgryźliwymi postami bo mam przeczucie, ze wiesz o co nam chodzi. Nie wzywam
    policji, SM i Bog wie czego, gdy sąsiadce spadnie patelnia na podlogę, syn
    sąsiadów slucha za glośno heavy metalu [chociaż w chwili gdy mam na stanie
    niemowlaka, moze to byc frustrujace], nie robie 'halo" gdy sąsiedzi tluką
    sie w sciany podczas remontu ani gdy oblewają imieniny Staszka czy Józka.
    Ale mam prawo zareagować gdy ktoś notorycznie i z premedytacją zakłóca mój
    spokoj - koniec końców nie rozumiem, dlaczego miałabym mieć mniej praw niż
    ów hałasliwy sąsiad. I nie chodzi mi tylko o halas powodowany przez
    "melomanów" - nie zdarzyło mi się jednak mieszkac koło kogoś, kto w jakiś
    inny sposob by zakłocał spokój a i w przypadku "melomanów" mialam tylko
    jedną taką sąsiadkę. Poza tym wezwana przeze mnie SM nie wystawiła pannie
    mandatu jedynie w oparciu o moje słowa - mieli okazję usłyszeć skalę hałasu,
    zastukali do dwóch innych sąsiadów i upewniwszy się w ten sposob, że jest to
    zjawisko nagminne a nie jednorazowy wybryk nagrodzili "melomankę" karą
    pienięzną. I mimo Twoich pokrętnych przekonan, jakoś nie czuję sie z tego
    powodu winna:-)))

    HaNkA

    PS. Dla informacji - gdy robię imprezę w domu lub hałasliwa formę remontu to
    poświecam parę minut wcześniej aby uprzedzić o tym sąsiadów i przeprosić ich
    z góry za pewne niedogodności na które ich to narazi.