eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-21 11:52:08
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2021 o 11:22, Kviat napisał:
> [...]
    in/polska/news-wymiana-ciosow-w-sklepie-uderzona-kob
    ieta-upadla-poszlo-o-br,nId,5177283

    > Że deblie są gotowi "bronić prawdziwej prawdy" głoszonej w fakenewsach
    > stosując przemoc i że są niebezpieczni.
    > Np. paląc ludzi na stosach, topiąc czarownice, bijąc kogoś w sklepie za
    > kolor skóry, albo za zwrócenie uwagi, że nie ma maseczki. Albo zrobić
    > szturm na kapitol z ofiarami śmiertelnymi na wezwanie swojego guru, gdy
    > ich guru przegrywa wybory.
    > Że tak właśnie manipuluje się ludźmi dla władzy i kasy.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_Kapitol_Stan%C
    3%B3w_Zjednoczonych

    > Rzeczywiście zabawne.

    > Tak, wiem, debile tak właśnie tłumaczą jego reakcję.
    > Można kogoś najpierw "lekko szturchnąć", a potem płakać, że to była
    > obrona, bo feministka zasłużyła. I liczyć na zrozumienie u debili,
    > którzy również wierzą, że feministki to zło tego świata i należy je
    > wytępić.
    > Można też napisać, że kobiety ubierają się wyzywająco nie patrząc na
    > grożące konsekwencje, więc same są winne gwałtów.
    > Można też napisać, że na homosiów się pluje, bo nie zaważając na
> [...]

    niby tępi fakenewsy, a powołuje się na nagranie ucięte pod tezę na
    znanym portalu, który tak robi. Nie wiem jak było, bo jest słowo przeciw
    słowu (nagranie ucięte), ale ponoć ta pani zaatakowała najpierw dziecko
    tego pana, czy tak było, nie wiem, to wiem, tylko z wyjaśnień stron,
    bo film na portalu taki pocięty wylądował. Nie bronię go, bo
    niepotrzebnie kontratakował, ale jeśli by się to potwierdziło, to stroną
    atakującą była osoba wierząca w to, że zwykłe bawełniane szmaty na
    twarzy chronią przed wirusem kogokolwiek (poszukaj wypowiedzi dr
    Grzesiowskiego, który twierdzi, że bawełniane maseczki mogą wręcz
    działać odwrotnie). Jednak mit działania czegokolwiek na twarzy,
    noszonego jakkolwiek trwa w narodzie.

    --
    http://zrzeda.pl