  • Data: 2003-03-30 00:17:49
    Temat: Re: SDI jego podział a umowa ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Mar 2003, michael wrote:
    [...]
    >+ teraz chcialem zapytac czy orientujecie sie jak wyglada sprawa z podzialem
    >+ lacza - wiem ze nie jest to zabronione ale jak juz dzielimy je na kilka osob
    >+ zeby rozbic koszta to czy trzeba spisywac jakas wewnetrzna umowe pomiedzy
    >+ userami sieci?

    Chyba problem formalny wygląda tak:
    1. trzeba mieć zgłoszenie na taką działalność
    2. zgłoszenie uzyskuje się bez problemu[1] pod warunkiem że prowadzi
    się DG obejmującą "usługi internetowe" (musi być we wpisie),
    chyba również jeśli jest się stowarzyszeniem...
    [1] tzn. nie ma sprzeciwu.

    >+ w naszym kraju wszystko jest pod gorke

    No niestety :(
    [...]
    >+ jak wy rozwiazaliscie ta kwestie?

    IMHO - fakt że ktoś tak lub siak rozwiązał nie znaczy
    że zrobił to na 100% zgodnie z prawem. Jest nieco przepisów
    za które w praktyce rzadko się zdarzają kary. Co nie znaczy
    że nie mogą... :(

    pzdr, Gotfryd