  • Data: 2003-03-31 11:00:41
    Temat: Re: SDI jego podział a umowa ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Mar 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ Postępowanie karne nie ma nic wspólnego z postępowaniem podatkowym.

    Zgoda. Z zastrzeżeniem że o ile wiem to obowiązuje tajemnica
    skarbowa (tj. US nie ma prawa informować o swojej wiedzy - poza
    przypadkami zbrodni itp - innych podmiotów), to o "tajemnicy
    policyjnej" nie słyszałem :]
    Sugeruję że jeśli policja się dowie o popełnieniu wykroczenia
    bądź przestępstwa "przy okazji" innej sprawy - to może innej
    policji ;> przekazać info że coś jest nie tak.
    Żle myślę ?
    To iż *prawdopodobnie* nikt się nie przyczepi a że jakoby
    "nie mógł" by się przyczepić to dwie różne sprawy !

    [...]
    >+ Karalne są groźby, a nie dzielenie łącza.

    Mam pytanie: czy sugerujesz że świadczenie usługi udostępniania
    internetu (wymagającego zezwolenia) nie jest *niczym* zagrożone ?
    To jest możliwe :), ale coś tak przekonany nie jestem.
    Acha - na razie nie byliśmy na etapie podatków ;), tylko przepisów
    "łącznościowych" !
    "Problem z DG" nie musi oznaczać "problemu z podatkami" ;]

    pzdr, Gotfryd
    BTW: przypominam co pisałem o przepisach "za które rzadko kogo
    się karze"; coś z kwartał przez zniesieniem koncesji była taka
    "pokazówka" w tarnogórskim - zamknęli ekipę która świadczyła usługi
    z użyciem łącz radiowych bez koncesji...