  • Data: 2003-04-01 13:05:16
    Temat: Re: SDI jego podział a umowa ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Mar 2003, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ | To iż *prawdopodobnie* nikt się nie przyczepi a że jakoby
    >+ | "nie mógł" by się przyczepić to dwie różne sprawy !
    >+ |
    >+ Również moja zgoda. Tyle, że osobiście wątpię, by prowadzący sprawę o groźby
    >+ karalne wnikał, czy gostek pobiera opłaty za współdzielenie łącza. Zresztą,
    >+ by móc go ukarać z uks należy udowodnić uchybienie podatkowe. No, a jeśli
    >+ gość bierze tyle, że w sumie pokrywa to koszt łącza, dochodu nie będzie.

    Przecież ja się *nie* czepiam kwestii podatkowych :)
    Tylko i wyłącznie świadczenia usługi bez zezwolenia.
    [...]
    >+ | Mam pytanie: czy sugerujesz że świadczenie usługi udostępniania
    >+ | Internetu (wymagającego zezwolenia) nie jest *niczym* zagrożone ?
    >+ | To jest możliwe :), ale coś tak przekonany nie jestem.
    >+
    >+ Stanowi wykroczenie. I to do końca nie jestem pewien, bo zależy to od
    >+ rozmiarów. Jak pociągnę kabel do sąsiada, to już jest "działalność
    >+ polegająca na świadczeniu lub udostępnianiu usług telekomunikacyjnych", czy
    >+ jeszcze nie.

    IMHO - jeśli zakazano (bez zezwolenia) globalnie, to co najwyżej
    stanowi "małą szkodliwość" :]
    "Kabel do sąsiada" (nie przechodzący przez czyjąś inną własnosć)
    zdaje się można pociągnąć, tylko przesyłać po nim innych niż
    swoje sygnałów chyba nie należy :)
    [...]
    >+ mu pouczenie. Nie wierzę, by komuś chciało się pisać wniosek o ukaranie.

    Prawdopodobne :)
    OT:
    Z drugiej strony... po co nam takie prawo które wg przedstawionej
    argumentacji jest *zupełnie zbędne* ?

    pzdr, Gotfryd