eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. › Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Czeslawek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Date: Mon, 02 Apr 2012 18:21:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jlcjmb$8o7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jl4slk$lns$1@inews.gazeta.pl> <jl7i0u$sji$1@inews.gazeta.pl>
    <jl7m9v$nfq$1@inews.gazeta.pl> <jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl>
    <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl> <jl9rg8$le0$1@inews.gazeta.pl>
    <jlai0c$oa2$1@inews.gazeta.pl> <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-50-141.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333383691 8967 77.254.50.141 (2 Apr 2012 16:21:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2012 16:21:31 +0000 (UTC)
    X-User: czeslawek-1
    In-Reply-To: <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701064
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-02 12:28, MIX-NET pisze:
    > Dzisiaj do mnie dzwonili z serwisu AMICA, ze termin ktory wyznaczl sklep na
    > reklamacje jest nie realny! Czyli prawdopodobnie nie przyjada. Uparlem sie,
    > ze ja mam wyznaczony termin na papierze i tego maja sie trzymac, jednak
    > serwis AMICI znowu gra na czas. Ja mam to gdzies. Do 14 dni sklep musi sie
    > ustosunkowac do pisma. Czas gra na moja korzysc. Bede informowal na biezaco.
    > Moze ktos w przyszlosci bedzie madrzejszy w walce z serwisami.

    Jak sklep wysłał zgłoszenie do serwisu to może znaczyć, że reklamację
    uznał lub też wysyła serwisanta na oględziny. Pamiętaj, że serwisant to
    nie rzeczoznawca więc jest dla sklepu mało skutecznym podparciem.

    Zgodnie z przepisami sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się do
    reklamacji, tzn. ma w tym czasie stwierdzić czy reklamację uznaje, czy
    jej nie uznaje. Potem następuje etap naprawy bądź wymiany na nowy. Tu
    nie ma sztywno określonego czasu na te działania. Więc naprawa bądź
    wymiana na nowy może trwać dłużej niż 14 dni. Jeśliby czas naprawy bądź
    wymiany na nowy się przedłużał, wtedy ze względu na niedogodności
    związane z brakiem sprawnego sprzętu można spróbować rozwiązać umowę
    kupna, tj. zażądać zwrotu kasy i poniesionych kosztów.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1