eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Angie" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 11 Jul 2007 11:03:22 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <f726a0$f4v$1@news.onet.pl>
    References: <f70pkp$39r$1@inews.gazeta.pl> <f70pqo$nuu$1@news.onet.pl>
    <f70qin$7fb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: eae60.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1184144512 15519 83.22.168.60 (11 Jul 2007 09:01:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jul 2007 09:01:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Sender: hJClw7+pr6uQkKK/OnnApg==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:472459
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
    news:f70qin$7fb$1@inews.gazeta.pl...

    > Kupiłem urządzenie, które miało spełniać swoje zadanie - niestety po 1,5
    > roku przestało go spełniać (coś się w nim popsuło) - Więc IMHO jest
    > niezgodny...

    To jeszcze zastanow sie jak udowodnisz ze byl niezgodny z umową od dnia
    kupna, bo to na tobie spoczywa koniecznosc udowodnienia tego. Jak dla mnie -
    mission impossible - skoro sam napisales, ze "po 1.5 roq przestało spełniać
    swoje zadanie"

    Angie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1