  • 1. Data: 2024-10-23 10:08:04
    Temat: Re: Czy Braun "znieważył na tle religijnym" przez uszkodzenie Choinki Bożonarodzeniowej?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Oct 2024 21:42:00 +0200, A. Filip wrote:
    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zgasil-swiece-chanu
    kowa-gasnica-Braun-uslyszal-zarzut-ws-zniewazenia-na
    -tle-religijnym-w-Sejmie-8725503.html

    > Ja się czuje znieważony na tle religijnym przez uszkodzenie
    > Choinki Bożonarodzeniowej. Naprzód bodnaturo! Cała Polska czeka na
    > ochronę Choinek Bożonarodzeniowych z całą surowością prawa.

    Tylko tak - Szumowski to jest inne zdarzenie, w istytucie kardiologii.

    A o co chodzi z tą choinką ?

    J.

  • 2. Data: 2024-10-23 12:11:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 11:45:45 +0200, A. Filip wrote:

    > [A] https://oko.press/grzegorz-braun-choinka

    A co to za symbole LGBT+?

    Bo bombka w tęczowych kolorach ... zazwyczaj były w kolorach.

    Prywatna choinka? To kradzież :-)
    A Kaczynskiego za wyrzucenie wieńca oskarzają :-)

    Choć jeśli i tak planowali rozebrać i wyrzucić, to chyba żadna
    kradzież :-)

    Zbieżność dat przypadkowa, czy wcale nie ?

    J.