eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Date: Tue, 10 Jul 2007 22:55:00 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 13
    Message-ID: <f70rn0$a9d$1@news.dialog.net.pl>
    References: <f70pkp$39r$1@inews.gazeta.pl> <f70pqo$nuu$1@news.onet.pl>
    <f70qin$7fb$1@inews.gazeta.pl> <f70qv0$ri7$1@news.onet.pl>
    <f70r9q$aqg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-244-241.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1184100896 10541 87.105.244.241 (10 Jul 2007 20:54:56
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jul 2007 20:54:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:472403
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:f70r9q$aqg$1@inews.gazeta.pl Przemolo
    <p...@g...zmyla> pisze:

    > Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową? w takim razie kiedy można
    > dociekać naprawy/wymiany sprzętu z tytułu niezgodności z umową (kiedyś
    > rękojmią)?
    Kiedy spełnione sa warunki zawarte w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego. (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1