    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
    Date: Thu, 12 Sep 2002 10:11:39 +0000 (UTC)

    "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego do czasu otrzymania ich wyliczeń
    > "winien-ma" zatrzymałam sprzęt jako zastaw moich należności.

    Mialem z C+ boje, do tej pory nie przyslali mi papierka do zwrotu dekodera.
    Kupilem komus dekoder w prezencie a ten ktos nie placil abonamentu. O
    problemie dowiedzialem sie dopiero z listu firmy sepa Zaplacilem wszystko
    (kwota ktora bylem winien okazalo sie DWUKROTNIE mniejsza od tego co firma
    sep wypisal) ale poprosilem C+ o takie wlasnie wyliczenie. Pierwszy
    telefon i pierwszy konsultant - nie ma sprawy, wysylamy. Drugi, trzeci i
    czwarty tak samo tylko wyliczenie nie przychodzilo. Piaty powiedzial: C+
    nigdy takich wyliczen nie wysylal i wysylal nie bedzie. Poki co czekam na
    wyliczenie a dowody wplat zaleglych sum pielegnuje niczym relikwie bo na ich
    uczciwosc przestalem liczyc po trzecim telefonie do BOK'u :-)))

    > Pozdrawia,
    > Ela

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski