  • Data: 2002-09-13 12:56:29
    Temat: Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Równie dobrze mogą z braku kasy przestać wysyłać jakiekolwiek listy z
    > informacją o podwyżkach i tłumaczyć się, że przecież wysyłali, a że nie
    > doszły, to wina poczty. Płacić będziesz tak jak przed podwyżką przez rok.
    > po roku nagle przyjdzie pisemko (tym razem poleconym), że rok temu
    > podwyższali abonament o 300 procent. + odsetki. Głośno się zrobi, gdy
    > znajdzie się więcej takich, którym się oczy otworzą po dokładnym
    > przeczytaniu umowy z C+. Umowa w dyplomatyczny sposób mówi, że abonenta
    > można zrobić w konia kiedy się chce i to on będzie sam sobie winien.

> [...]
    Masz rację, że jest to sprawa dla RPK i UOKiK. Jednak w Regulaminie pisze,
    że muszą mnie zawiadomić o podwyżce abonamentu. A jeśli by było tak jak
    piszesz - podwyższyli abonament i tłumaczą się, że listy nie dotarły - to
    ONI mi musieliby udowodnić, że im wiszę kasę, a to byłoby trudne, bowiem
    niezależnie od klauzuli jaka jest w Regulaminie, obowiązuje nadrzędne prawo,
    czyli art. 385(1) par. 1 k.c., w świetle któego taka klauzula jest nieważna.
    Zawiadomienie powinno zostać do mnie wysłane tak, abym je otrzymał i miał
    czas na podjęcie decyzji, a odpowiedź powinienem odesłać bezzwłocznie (czyli
    bez nieuzasadninej zwłoki -- zwykle przyjmuje się, że jest to 14 dni) --
    chociaż jeżeli wyślą mi zawiadomienie w 1 dzień urlopu i otrzymam je np. po
    3-ch tygodniach, to należy przyjąć, że data dostarczenia mi zawiadomienia =
    dacie kiedy je rzeczywiście otrzymałem (czyli po urlopie) -- wg. mnie
    wysyłają tak ważne zawiadomienia celowo i jest to celowe działania na
    tworzenie niejasności, które potem wykorzystują w walce z klientem.

    Powiadomię Was o wynikach walki z C+
    Grzegorz