  • Data: 2002-09-13 12:20:34
    Temat: Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W momencie dostarczenia! A wogóle to mógłbym im powiedzieć, że
    zawiadomienie
    > do mnie nie dotarło i tego mi nie udowodnią, bo listy zwykłe nie są
    > rejestrowane. Oni wysyłają nawet aneksy listem zwykłym!

    Równie dobrze mogą z braku kasy przestać wysyłać jakiekolwiek listy z
    informacją o podwyżkach i tłumaczyć się, że przecież wysyłali, a że nie
    doszły, to wina poczty. Płacić będziesz tak jak przed podwyżką przez rok. A
    po roku nagle przyjdzie pisemko (tym razem poleconym), że rok temu
    podwyższali abonament o 300 procent. + odsetki. Głośno się zrobi, gdy
    znajdzie się więcej takich, którym się oczy otworzą po dokładnym
    przeczytaniu umowy z C+. Umowa w dyplomatyczny sposób mówi, że abonenta
    można zrobić w konia kiedy się chce i to on będzie sam sobie winien.

    To jest chyba sprawa dla Rzecznika Praw Konsumentów.

    SOTB