  • Data: 2005-02-06 18:16:39
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: amur <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Potrafisz wskazać raport, który mówui o szkodliwości Coca-coli
    > spowodowanej zawartością kwasu fosforowego?

    Tak. I duzo wiecej o "zywnosci" MD. Wystarczy poszukac wyrazami kluczowmi.

    reg/2004/fr081012.htm

    > Coca-cola zawiera ekstrakt z lilści Coca. Co w tym dziwnego?

    A to ze ekstrakt Coca w napojach firmy zostal zdelegalizowany cos wiek
    temu.

    Nie widze informacji o Coca na butelkach.

    > Objetościowo. I nie wystarczy.

    Wystarczy przy regularnym spozywaniu. przez dluzszy czas.

    > Może. ale w dalszej części posta ty kompromitujesz się dokumentnie

    Majac do wybory amatorszczyzne i CDC, woe ten drugi. Ty tymczasem nie
    potrafisz znalezc materialow tamze.

    cid.html

    > [ciach]

    > To karta charakterystyki chemicznej dla kwasu fosforowego. A teraz
    > zagadka dla inteligentnej blondynki. Czy kwas fosforowy o stężeniu 85%
    > jest tak samo niebezpieczny jak kwas fosforowy o stężeniu 0,2%?

    Odpowiedz dla Blondynki: szkodliwosc zalezy m.in. od wagi ciala (dziecka
    np), a samo wdychanie jest szkdoliwe z malych ilosciach:

    7. Handling and Storage

    Handling:
    Wash thoroughly after handling. Do not breathe dust, vapor, mist, or
    gas. Do not get in eyes, on skin, or on clothing. Use only in a chemical
    fume hood.
    Exposure Limits

    Chemical Name ACGIH

    Phosphoric acid 1 mg/m3; 3 mg/m3 STEL

    > a żeby jeszce dogłębniej ukazać twoją kompromitację zapoznaj się z
    > kartami charakterystyki dla:
    >
    > 1. wody utlenionej:
    > http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSHydPeroxide
    .html

    ROTFL

    I dzieci codziennie pija wode utleniona przy zagryzaniu Big Maca.

    > 2. kwasku cytrynowego
    > http://www.syndel.com/msds/citric_acid_msds.htm
    > 3. octu
    > http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSAcetic.html

    Ocet dzieci pija tez 7 razy dziennie. Razem z frytkami.

    > no i jak się teraz czujesz? łyso ci?

    Nie. Porownujesz bledne rzeczy i tyle.

    > ...bo nie potwierdza twojej histerycznej tezy.

    Nie, bo wiem jak ten przemysl dziala.

    > Te same dzieci maja w żołądkach kwas o pH 1. Sądzisz, że on im szkodzi?

    Kwas zoladkowy wystepuje naturalnie w zaladku. Smieci MD posiadaja
    dodatki, ktor nie powinny byc konsumowane. Ich celem jest podwyzszenie
    profitow kosztem konsumenta, a nie troska o diete.

    > Na razie jeszczcze nie przedstawiłaś żadnych dowodów że picie napojów o
    > pH 2-3 jest wogóle szkodliwe dla zdrowia.

    http://www.cdc.gov. Gdzie mowie ze picie napojow o pH 2-3 jest
    szkodliwe. Mowie ze stale spozywanie Coca Coli jest szkodliwe. pH jest
    tylko jednym z czynnikow.

    > Rozmawiamy o pH, a nie o rodzaju kwasu. I czy masz dowody na to, że
    > kwas ten, w stężeniu 0,2% jest szkodliwy dla zdrowia?

    http://www.cdc.gov Pamietaj, ze ryzyka nie trzeba udowadniac. Udowadnia
    sie pewniki, czyli bezpieczenstwo.

    Aha, i nie
    > zapominaj o tym, ze wszystkie napoje gazowane zawierają jeszcze kwas
    > węglowy.

    a papierosy zwiazki amoniaku. Co wcale nie czyni ich bezpiecznymi.