  • Data: 2005-02-06 19:16:03
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: amur <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Ale ty wiesz, że jest dodawane, tak?

    Tak, bo MD czasami majtki spadna i od czasu do czasu to wychodzi na
    swiatlo dzienne.

    > Wiesz, Witamina C w dużych dawkach jest trucizną.

    Wlasnie. Producent musi przewidziec naduzycie.

    > Bayer jest przede wszystkim producentem farmaceutyków. Aspiryna BAYER,
    > mówi ci to coś?

    ROTFL

    A to cos mowi:
    http://www.bayeradvanced.com/garden/master-gardener/
    pesticides.cfm

    > Tan link o niczym takim nie mów.

    Bo nie znasz angielskiego i niepotrzafisz doczytac sie.

    > Wspomiona tylko o pozwie przeciwko
    > nieuczciwym hodowcom łosoci, którzy podają rybom barwniki by wyglądały
    > jak łososie atlantyckie.
    > Nie ma tam nigdzie mowy o szkodliwości owych barwników.

    numberlist

    > To pochodna karotenu (wiesz, tego czerwonego barwnika marchewek)
    > stosowana w kosmetykach - samoopalaczach. Żaden z linków nie zawiera
    > inforacji jakoby była ona szkodliwa dla zdrowia

    Boze znowu nie grzmisz. Znasz angielski? Biegle?

    > Na etykietkach zawsze znajdziesz informację o sztucznym barwieniu.

    E161g? Podaj przyklad rayb z Tesco.

    > już moja babcia wiedziała, ze jak da kurom suszonej marchewki to jajka
    > będą miały pięknie pomarańczowe żółtka.

    A czy dodawala aspartam?

    > A potrafisz powiedzieć czym się różni sok odwodniony i następnie
    > uwodniony od soku którego nie odwadniano?

    Sok odwodniony nie jest juz sokiem. I nie bedzie. Nazyeawni tego pozniej
    sokiem to zwykle oszustwo.

    > A poza tym koncentrat jest
    > mrożony, nie trzeba go konserwować.

    Sa rozne sposoby transportu. O ktorym konkretnie producencie mowisz?

    > Obaj byli historykami. Pytałem o kodeksy. Sachsenspiegel takiej kary
    > nie zna.

    I opisuja konkretne przypadki.

    > Wymień dodatki do żywności znane jako szkodliwe.

    Porownaj MSDS z lista E. Jestam calkiem pokazna liczba szkodliwych
    dodatkow. Nie umrzesz od jednej dawki, ale i MD podaje dzieciom stale i
    celem jest codzienne konsumpcja.