  • Data: 2005-02-06 19:46:25
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje za wyjasnienie. Pomowienie jest mowieniem czegoc o czym sie w
    > gory wie ze jest nieprawda. To nie wystepuje w przypadku MD.
    > Szkodliwosc polega na otylosci, cukrzycy u dzieci, zawalach i innych
    > problemach zdrowotnych.

    widze ze nastepne choroby doszly, za epidemie grypy tez pewnie MD
    odpowida.

    Prosze sprecyzowac jaki skladnik chemiczny moglby powodowac otylosc,
    i co poprzez to MD mialby osiagnac?

    > Gramatyka nie ma zadnego znaczenia. Nie jest to sok, a napoj na bazie
    > soku z dodatkami chemicznymi.

    ma ogromne znaczenie, poniewaz sok z pomaranczy to sok z pomaranczy, a sok
    pomaranczoy to
    sok o smaku pomaranczowym. Podaj dodatki chemiczne zawarte w soku
    pomaranczowym
    ich rola w nim (nie mow o uzalenieniu, bo juz nudne sie to staje) oraz
    skutki akie wywoluje

    > TY wprowadzasz na rynek produkt, to TY musisz zapewnic minimalne
    > bezpieczenstwo wg stanu wiedzy na dzien wprowadzenia na rynek.
    > TY musisz przewidzeic uzycie. TY musisz przewidziec naduzycie, ZWLASZCZA
    > PRZEZ DZIECI. (pytanie pomocnicze: komu reklamuje clown MD? Rodzicom?)

    czy MD ma pisac na kanapkach
    "wpierdalanie bez umiaru powoduje niepozadany wyglad" ?
    ograniczmy sie do przykladu chleba i zalozenie ze mialo miejsce
    rozpasienie sie wlasnie tak
    jak opisalem. Dziennie 4 bochenki chleba. Czego winny jest producent?

    W dziecinstie bylem tlusty, strasznie, bylem nazywany spaslakiem , ale za
    nic nie moge sobie przypomniec
    bym kiedykolwiek w czasach mlodosci zjadl BickMaca z MD, patrz k. jak to
    sie stalo ze utylem?
    Mam pozwac "wedla" np bo wpierdalalem bez umiaru torciki waflowe, czy
    MILKA za to
    ze produkuje pyszne czekolady?

    > Skad to wiesz?

    bo tojest chemia spozywcza przeznaczona do spozywania.

    Jezeli pracownicy w fabryce dodatkow chemicznych MD
    > pochorowali sie chronicznie, to dlaczego ten sam produkt jest bezpieczny
    > kiedy jest sprzedawany w Polsce.

    wie szanowna pani czym jest reakcja chemiczna?

    Zapodalem doskonaly przyklad z amfetamina, wiecej na ten temat mowic nie
    bede bo mam wrazenie
    ze gadam ze sciana.

    > do napoi uzywa sie skladnikow
    >

    > Tutaj znowu nie rozumiesz pewnych spraw. Niebezpieczenstwa dodatku
    > chemicznego nie udowadnia sie. Udowadnia sie tylko bezpieczenstwo.
    > Wszystko co nie jest stwierdzone jako bezpieczne jest RYZYKOWNE z
    > definicji. Skoro MD ukrywa dodatki, to skad wiesz ze to bezpieczne.

    bo bym nie zyl , albo mial jakiegos syfa gdyby nie bylo to bezpieczne,

    wierze moim oczom i zadne badania nie sa w stanie zmienic w takim momencie
    moich pogladow.

    > O lapowkach slyszales?

    nie na calym swiecie, bo czasem zdarzaja sie uczciwi urzednicy ktorzy
    wlasna dupa zaplacili
    by w przypadku zgonu czy czeos w tym rodzaju spowodowanym przez skladnik
    ktory uznali
    bezpiecznbym.

    > Do kranowki dodaje sie zwiazki chlorku dla dezynfekcji.

    moze w warszawie.

    Glowe dam ze slynny zywiec jest na wodzie zrodlanej

    P.

    ps.
    mam Ci dac linka do 10 letniej dziewczynki ktora od malego co tydzien
    chodzi do MD?
    Ma doskonala sylwetke, i powiem CI czym to jest spowodowane. Ograniczenie
    slodyczy
    do jedzenia tylko w SOBOTY, nie siedzi caly dzien na kanapie, upraweia
    rozne sporty.
    I tyle, wiec twoja posrana MD owa teoria spisku chyba sie niesprawdzila