  • Data: 2005-02-07 12:06:17
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    odpowiadam w tym miejscu poniewaz gazeta.pl odrzuca posty (too long),
    anie zostawie tak absurdalnych tekstow bez odpowiedzi.
    Oba sa odpowiedzia na post Kina.

    post1:

    -- > Temat jest ciagle ten sam: produkt niebezpieczny, czyli taki ktory
    > powoduje szkody kiedy jest uzywany zgodnie z przeznaczeniem. Wzglednie
    > naduzywany za zgoda producenta.

    nie uzyskuje konkretnych odpowiedzi na konkretne pytania odrazu jest
    zmieniany produkt,

    > Bo manipuluje skladnikami uzalezniajac swoich klientow. Nie ma wtedy
    > wolnego wyboru i na ofiare zwalic sie winy nie da.

    dziecinko, cytuje z papierosow LM:
    "Chroncie dzieci-nie zmuszajcie ich do wdychania dymu tytotniowego,
    PANELNIE ZABIJA"
    sub smoliste:
    10 mg/papieros
    nikotyna:
    0,8 mg/papieros
    tlenek wwegla:
    10 mg/papieros

    na marlboro podobnie, prosze yeraz konkretnie sprecyzowac na czym w tym
    przypadku polega
    manipulacja i o czym dorosly kosnument nie wie?

    > ale zaczynaja jako dzieci uzalezniane przez producenta. Zadne dziecko
    > nie godzi sie na raka pluc, tak jak zadne dziecko nie godzi sie na
    cukrzyce.

    a teraz pierdolisz, odpowiedz mi na pytanie

    > trzy na paczkach jest informacja ze
    >

    > Ostrzega rzad a nie producent. To producent musi adekwatnie ostrzec zeby
    > byc zwolnionym z odpowiedzialnosci cywilnej.

    maja byc 2 napisy???????????????????
    jest sklad,

    > Tylko nie wstrzymuj oddechu prosze.

    w przeciwienstwioe do Ciebie nie musze nosic walkmana z kasete z nagraniem
    "wdech, wydech,wdech, wydech"

    > Wiele srodkow. Samodzielnie, oraz w kombinacji. Narazie czekamy z
    > niecierpliwoscia na informacje od MD.

    KURRRRRWA MAC prosze konkretny skladnik chemiczny zapodac (nie znajdujacy
    sie w MD, nie ma to znaczenia)
    ktory moze byc dodawnay do takich produktow i ktory wywoluje otylosc.!

    P.

    post 2:

    > Czekamy teraz na wyjasnienia samego MD.

    sluchaj pipo, ja sie nie pytam jaki skladnik w MD tylko ogolnie jaki
    sskladnik
    o dodanie ktorego podejrzewasz MD,

    > Nic. Po prostu nie byli w stanie wyprodukwoac smieci bez chemii a
    > jednoczesnie utrzymujacych te same profity. Identycznie jak Philip
    > Morris chcial latami zrobic bezpieczny papieros ale nie byl w stanie
    > ominac chemii bez utraty profitow.

    no to sie pytam w jakim celu i jaki skladnik powodujacy otylosc jest
    dodawnay do kanapki,
    jest to pytanie z chemii, nie z receptury MD, wiec nie pired. teraz o
    sadzie i oo tym ze czekacie

    > Sok to ciecz uzyskana z owoca. Mieszanka z dodatkiem tek cieczy sokiem
    > juz nie jest. "O smaku pomaranczowym" jest takim samym oszustwem.

    pomijajac juz to co yteraz napisalas, jaki tpo ma wplyw na otylosc?
    nie mow mi o oszustwie bo setki tysiecy takich sokow jest sprzedawanych w
    poslce,

    > Zadzwon do MD. Przeciez maja rozne receptury w roznych krajach i je
    > zmieniaja co jakis czas.

    ja sie k. ciebie pytam a nie MD, rozumiem ze przebadalas soku tylo tak po
    prostu pierd. tak?
    Typowa polska zawisc,

    Pytam podownie jaki dodatek chemiczny mogly cos zlego powodowac (nie ptam
    o skladnik w tym konkretnym soku)

    > Nie na knajpach a bezposrednio na opakowaniach smieci. Wizualnie i
    > przekonujaco. Oraz na reklamach.

    moze zaklda ze jak ktos juz potrafi trafic do md to nie jest takim
    imbecylem zeby rzeczy oczywistej nie wiedziec,

    > Niczego. Winien jest natomiast kiedy popycha produkt dzieciom.

    rozumiem ze gdyby klaun reklamowal piekarnie to bylby winny, jestes
    szajbnieta

    > A ja znam czlowieka ktory cale zycie przepracowal w fabryce azbestu i ma
    > sie dobrze. W przeciwnienstwie do prawie wszystkich innych.

    ale ja Ci setrki takich osob moge zapodac, wyjatki stanowia osoby ktore
    wpierd bez umiatru
    i sie nie ruszaja

    > Marlboro jest przeznaczone do spozywania rowniez....

    jebnieta,
    nie mowimy o marlboro

    > Takim syfem jest cukrzyca u dzieci.

    co ja wywowuje co moze ew. sie znadjwoac w tych produktach?

    > Wiec podaj kiedy ostatnio GIS zrobil inspekcje w centrali MD?

    a po co w centrali?|

    > Nie, nie podawaj. Podaj mi link do 10 letniej dziewczynki chorej na
    > cukrzyce w wyniku smieci MD.

    udowodnij ze cukrzyce dostala przez MD , konrtenie przez co

    P.