  • Data: 2005-02-07 03:00:19
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: kina <v...@r...ca> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > a czyli mowisz o paierosach, czyli znow temat zmieniamy.

    Temat jest ciagle ten sam: produkt niebezpieczny, czyli taki ktory
    powoduje szkody kiedy jest uzywany zgodnie z przeznaczeniem. Wzglednie
    naduzywany za zgoda producenta.

    > Powiedz mi czemu wymienilas tego jednego czlowieka skoro papierosy
    > produkuje wiele firm,
    > ponadto czemu producent papierosow ma odp[owiadac za skutki palenia

    Bo manipuluje skladnikami uzalezniajac swoich klientow. Nie ma wtedy
    wolnego wyboru i na ofiare zwalic sie winy nie da.

    > skoro raz ze mowi sie o takich skutkach na okragla, dwa kupuje osoby
    > pelnoletnie
    > swiadome temu czym grozi palenie,

    ale zaczynaja jako dzieci uzalezniane przez producenta. Zadne dziecko
    nie godzi sie na raka pluc, tak jak zadne dziecko nie godzi sie na cukrzyce.

    trzy na paczkach jest informacja ze
    > grozi rakiem (nie wiem czy w stanach ale u nas przynajmniej)

    Ostrzega rzad a nie producent. To producent musi adekwatnie ostrzec zeby
    byc zwolnionym z odpowiedzialnosci cywilnej.

    > jebi emnie to, napisalem ze mam zamiar przeslac ten post a nei ze ktos go
    > zobaczy

    Tylko nie wstrzymuj oddechu prosze.

    > Co ma szalik do chleba ?

    Mowimy o wadliwym produkcie.
    Nie ma znaczenia czy jest to MD czy Philip MOrris, czy pan Wacek.

    > Napisalem o otylosci, chemia otylosci nie powoduje a jezeli powoduje
    > prosze wykazac jaki dokladnie skladnik wywoluje
    > ja, i nie pisz mi kurwa ze to badania wykaza tylko powiedz ogolnie jaka
    > chemia moze otylosc spowodowac.

    Wiele srodkow. Samodzielnie, oraz w kombinacji. Narazie czekamy z
    niecierpliwoscia na informacje od MD.