  • Data: 2005-02-07 03:13:01
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: kina <v...@r...ca> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > Prosze sprecyzowac jaki skladnik chemiczny moglby powodowac otylosc,

    Czekamy teraz na wyjasnienia samego MD.

    > i co poprzez to MD mialby osiagnac?

    Nic. Po prostu nie byli w stanie wyprodukwoac smieci bez chemii a
    jednoczesnie utrzymujacych te same profity. Identycznie jak Philip
    Morris chcial latami zrobic bezpieczny papieros ale nie byl w stanie
    ominac chemii bez utraty profitow.

    > ma ogromne znaczenie, poniewaz sok z pomaranczy to sok z pomaranczy, a sok
    > pomaranczoy to
    > sok o smaku pomaranczowym.

    Sok to ciecz uzyskana z owoca. Mieszanka z dodatkiem tek cieczy sokiem
    juz nie jest. "O smaku pomaranczowym" jest takim samym oszustwem.

    > Podaj dodatki chemiczne zawarte w soku
    > pomaranczowym
    > ich rola w nim (nie mow o uzalenieniu, bo juz nudne sie to staje) oraz
    > skutki akie wywoluje

    Zadzwon do MD. Przeciez maja rozne receptury w roznych krajach i je
    zmieniaja co jakis czas.

    > czy MD ma pisac na kanapkach
    > "wpierdalanie bez umiaru powoduje niepozadany wyglad" ?

    Nie na knajpach a bezposrednio na opakowaniach smieci. Wizualnie i
    przekonujaco. Oraz na reklamach.

    > ograniczmy sie do przykladu chleba i zalozenie ze mialo miejsce
    > rozpasienie sie wlasnie tak
    > jak opisalem. Dziennie 4 bochenki chleba. Czego winny jest producent?

    Niczego. Winien jest natomiast kiedy popycha produkt dzieciom.

    > W dziecinstie bylem tlusty, strasznie, bylem nazywany spaslakiem , ale za
    > nic nie moge sobie przypomniec
    > bym kiedykolwiek w czasach mlodosci zjadl BickMaca z MD, patrz k. jak to
    > sie stalo ze utylem?
    > Mam pozwac "wedla" np bo wpierdalalem bez umiaru torciki waflowe, czy
    > MILKA za to
    > ze produkuje pyszne czekolady?

    A ja znam czlowieka ktory cale zycie przepracowal w fabryce azbestu i ma
    sie dobrze. W przeciwnienstwie do prawie wszystkich innych.

    > bo tojest chemia spozywcza przeznaczona do spozywania.

    Marlboro jest przeznaczone do spozywania rowniez....

    > bo bym nie zyl , albo mial jakiegos syfa gdyby nie bylo to bezpieczne,

    Takim syfem jest cukrzyca u dzieci.

    > nie na calym swiecie, bo czasem zdarzaja sie uczciwi urzednicy ktorzy
    > wlasna dupa zaplacili
    > by w przypadku zgonu czy czeos w tym rodzaju spowodowanym przez skladnik
    > ktory uznali
    > bezpiecznbym.

    Wiec podaj kiedy ostatnio GIS zrobil inspekcje w centrali MD?

> [...]
    >
    > Glowe dam ze slynny zywiec jest na wodzie zrodlanej
    > ....................... z wodociagow.
    >
    > P.
    >

    > ps.
    > mam Ci dac linka do 10 letniej dziewczynki ktora od malego co tydzien
    > chodzi do MD?
    > Ma doskonala sylwetke, i powiem CI czym to jest spowodowane. Ograniczenie
    > slodyczy
    > do jedzenia tylko w SOBOTY, nie siedzi caly dzien na kanapie, upraweia
    > rozne sporty.
    > I tyle, wiec twoja posrana MD owa teoria spisku chyba sie niesprawdzila

    Nie, nie podawaj. Podaj mi link do 10 letniej dziewczynki chorej na
    cukrzyce w wyniku smieci MD.